Bestuur


Organisatie

Onze organisatie bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Bestuur
  • Startbureau
  • Pijlers
  • Pijlophalers
  • Technische Commissie

Ons bestuur bestaat uit vijf personen, ze zijn te vinden onder contact en iets verderop in deze pagina.

De wandeltochten worden na(voor)gelopen door de Technische Commissie. Zij beoordelen de wandeltocht als geheel.

Daarbij legt Ineke route's en afspraken met startbureau en horecapost vast. Indien nodig vraagt ze de daarvoor benodigde vergunningen aan.

Takenverdeling bestuur

Vincent Pas, voorzitter, zit vergaderingen voor, zorgt voor PR, vertegenwoordigt de RS80 in voorkomende situaties. Onze voorzitter assisteert waar nodig.

Ineke Hutters, secretaris, notuleert, regelt "lief en leed" en is hoofd startbureau.

Peter de Vries, penningmeester, regelt alle financiƫle zaken voor de RS80.

Auke Jansma, bestuurslid voorziet de wandelroute's samen met de parkoersbouwers van bewegwijzering door het aanbrengen van pijlen.

Ineke Gerritsjans, bestuurslid, verzorgt de administratie voor de beloningen, is Technisch Coƶrdinator van de Technische Commissie, maakt en onderhoudt de website.